- Product niet op voorraad
Een handige frametas om je essentials te beschermen!
Nicolas B.
Technisch expert
Met de Zéfal Z Adventure T1 fietsframetas neem je alle benodigdheden veilig mee op je racefiets of gravelbike. Het opbergvolume van één liter biedt de ruimte die je nodig hebt om je telefoon, reparatieset, voeding, enz. op te bergen.
De waterbestendige fietstas is eenvoudig te bevestigen aan elk type fiets dankzij de verstelbare klittenbandsluitingen.
De bonus: de kabeldoorgang waarmee je je telefoon of meter kunt opladen met je externe batterij in de fietstas!
- Type: frametas
- Bevestiging: universeel met klittenband
- Materiaal: Polyester 420D TPU
- Volume: 1,0 L
- Afmetingen: 220 x 50 x 100 mm
- Gewicht: 150g
- Merk: Zéfal
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Uw mening is belangrijk voor ons
Gebaseerd op 10 beoordelingen
De tas blijft goed op zijn plaats, gebruikt als aanvulling op een zadeltas, het volume maakt het mogelijk om een licht gecomprimeerde jas, een mini-pomp, enkele snacks en de sleutels op te bergen. De constructie lijkt stevig, geen interne scheiding. Gemonteerd op een Lapierre Pulsium, de tas hindert een beetje bij het dansen. (Vertaalde review)
Goede inhoud, beweegt niet, hindert niet bij het trappen. Raakt een beetje aan bij het staan. (Vertaalde review)
Gebruikt voor lange ritten. Blijft goed zitten en stoort niet tijdens het trappen. Waterdichtheid succesvol getest. (Vertaalde review)
Gebruik bij lange ritten of triatlon. Super, maar let op, ongemak om in de klimstand te komen. (Vertaalde review)
Gemakkelijk te monteren en vooral blijft op zijn plaats (in tegenstelling tot sommige van een ander merk...bijna 2 keer zo duur!) Getest in de regen = waterdicht En goede inhoud (Vertaalde review)
Getest op de 145 km van de Paris-Roubaix Challenge, deze tas gaf me volledige tevredenheid: ondanks de schokken door de kasseien, is het bevestigingssysteem helemaal niet losgekomen. (Vertaalde review)
Goede inhoud en betrouwbare bevestiging. Stoort helemaal niet, waterdicht dus prima (Vertaalde review)
Zeer goed, goede kwaliteit, zeer praktisch, ik raad het zonder aarzeling aan. (Vertaalde review)
goed product, ideale maat voor meerdere uren uitgaan, hindert het trappen niet (Vertaalde review)
Ik gebruik het omdat het zeer praktisch voor mij is, ik moest me aanpassen na het ongeluk in de Ventoux. Je kunt er een reparatieset, voeding, enz. in opbergen. De afmetingen zijn correct, maar niet groter denk ik. Ik gebruik het op een frame van 50 en heb geen hinder, zelfs niet in de sprint. (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken