- Product niet op voorraad
Bent u op zoek naar een veelzijdige tas voor uw uitstapjes? Dan is de Zéfal Console Pack T1 precies wat u zoekt! Met een speciaal vak voor uw telefoon en een inhoud van 0,8 liter.
Jose Angel G. M.
Onvermoeibare klimmer, winnaar van de Ronde van Baskenland 2006
Deze frametas is eenvoudig en gemakkelijk te installeren en heeft een volume van 0,8 liter. Hij is perfect voor het meenemen van je reparatieset of tankbenodigdheden. De specifieke positie aan de voorkant van het frame is een groot voordeel bij het tanken zonder te stoppen. Je kunt ook je telefoon meenemen als je die als GPS wilt gebruiken. Hij is gemakkelijk toegankelijk en meet 185 x 90 x 95 mm. Het wordt vastgezet met een riem.
- Volume inhoud 0,8 liter
- Afmetingen 185 x 90 x 95 mm
- Telefoonvak 160 x 80 mm
- 2 in 1 tas
- Bevestigd met riem
- Referentie Zéfal 7010
- Merk Zéfal
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Uw mening is belangrijk voor ons
Gebaseerd op 16 beoordelingen
Goed product; De inhoud is perfect en de kwaliteit van de afwerking lijkt aanwezig. Echter, de bevestiging moet nog verbeterd worden; deze heeft de neiging om naar één kant te leunen en de knieën houden daar niet van (lol) (Vertaalde review)
De inhoud is perfect en de kwaliteit van de fabricage lijkt in orde. Echter, ik heb twee klachten: de tas heeft de neiging om naar één kant te leunen, waardoor je vaak je knieën stoot; de ruimte voor de telefoon is niet goed aangepast aan de grootte van de mijne (iPhone 13 pro), wat vaak onbedoeld Siri of schermafbeeldingen activeert. (Vertaalde review)
Tas is echt zeer praktisch. Binnenin is de smartphone echt goed beschermd, en het transparante plastic venster is aanraakgevoelig, dus je kunt de smartphone of GPS gebruiken terwijl je ze in de tas laat. (Vertaalde review)
Zeer praktische tas voor lange ritten, de telefoon zit goed vast en het touchscreen werkt perfect. Een goede inhoud die het mogelijk maakt om een externe batterij en andere dingen mee te nemen. (Vertaalde review)
Zeer goede inhoud, praktisch voor de telefoon aan de voorkant, beweegt niet tijdens het trappen. (Vertaalde review)
praktische tas en groot genoeg om een binnenband en een kledingstuk in te doen, mijn telefoon past in het bovenste gedeelte, en het is niet nodig om hem eruit te halen om berichten te lezen, de kwaliteit kan misschien beter, een bevestiging zou handig zijn, dat zien we wel in gebruik, op tijd aangekomen, bedankt aan Materiel Vélo (Vertaalde review)
Mijn eerste tas gebruikt op 'de losse' op 2 punten bij de rits. Ik hoop dat deze me langer zal dienen. (Vertaalde review)
Zeer nuttig voor lange ritten als je je zakken niet wilt volstoppen... echter een beetje onhandig (het heeft de neiging om te glijden en ik raak het aan met mijn knieën). (Vertaalde review)
Om mijn smartphone binnen handbereik te hebben, moet je niet te veel rekenen op de te kleine ruimte die eraan is gewijd. En de inhoud moet in balans zijn (vanzelfsprekend) zodat het niet aan één kant leunt en ongemak veroorzaakt wanneer je in de aanval staat. (Vertaalde review)
gebruikt om een stevige crosscall telefoon in GPS-modus te huisvesten..perfect (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken