Stand alone voor tas Topeak Wedge serie
Heb je meerdere fietsen, maar slechts één fietstas om je reparatiespullen mee te nemen? Topeak biedt deze bevestiging aan om op een tweede fiets te monteren zonder een complete fietstas te hoeven kopen. Eenvoudig, goedkoop en gemakkelijk te bevestigen.
Nicolas D.
Technisch expert
Topeak biedt uitrusting zoals zadeltassen, maar ook kleine accessoires zoals deze kofferhouder voor de Wedge-serie. Je hoeft geen complete fietstas te kopen, alleen deze houder.
- Zadeltashouder voor detailhandel
- Voor Topeak Wedge zadeltassenserie
- Past in een handomdraai
- Merk Topeak
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Uw mening is belangrijk voor ons
Gebaseerd op 3 beoordelingen
gebruikt met een geschikte topeak zadeltas, steun op al mijn fietsen gemonteerd, zeer praktisch en snel om van de ene naar de andere te wisselen, zeer goede ondersteuning, enige minpunt afhankelijk van het zadelmodel, niet strak genoeg (italia flite titanium rail te dun, perfect op italia turbo matic) (Vertaalde review)
Past zeer gemakkelijk op mijn SMP-zadel. Ik ben zeer tevreden met het product. (Vertaalde review)
Het bevestigingsprincipe is goed maar komt helaas niet overeen met de afstand van de rails van het zadel. Je moet een vijl gebruiken om aan te passen, dat is jammer want het geheel is goed ontworpen (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken