- € 0,25 besparing
Ergonomisch, 475 gram en 30cm armlengte
Als u op zoek bent naar een eenvoudig te installeren, ergonomische verlenging die veel ruimte biedt, dan bent u bij dit product aan het juiste adres.
Stephan F.
Gepassioneerd triatleet
XlC onderscheidt zich door zijn hoogwaardige, doordachte productie. Het HB-T05 Tri-Bar verlengstuk biedt een groot bewegingsbereik zodat je de juiste positie kunt vinden. De gebogen voorkant zorgt voor een uitstekende grip. De compatibiliteit met twee stuurdiameters is een uitstekende eigenschap, zodat je kunt kiezen tussen 31,8 of 25.8mm.. Met zijn armsteun is XLC een onmisbare speler!
- Aluminium triatlonverlenger
- Veelzijdige vorm
- Compatibel met diameter 31,8 of 25.4mm
- Lengte 30 cm
- Gewicht 475 gram
- Wordt verkocht met armsteunschuim
- Kleur zwart
- Merk XLC
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Uw mening is belangrijk voor ons
Gebaseerd op 8 beoordelingen
Gemakkelijk te monteren, verstelbare lengte, betaalbare prijs. (Vertaalde review)
Hallo, deze verlenger is goed ontworpen, kleine prijs en doet het maximale. Sportieve groeten, Olivier. (Vertaalde review)
Goedkope verlengstukken perfect voor beginners. Gebruikt voor ultra-afstand, ze zijn licht en comfortabel. Ik heb ze aan verschillende vrienden ultra-cyclisten of triatleten laten kopen! (Vertaalde review)
Ik heb dit stuur gekocht om me in staat te stellen van positie te veranderen op lange afstanden en er een tas aan toe te voegen. Het is comfortabel, naar wens verstelbaar en gemakkelijk te demonteren. De prijs is correct. Niet teleurgesteld in deze aankoop. Het enige negatieve punt is dat het niet aanpasbaar is op een plat stuur. (Vertaalde review)
Mooie afwerking en gemakkelijk te monteren op een stuur van 31,8, met markeringen en koppelinstelling. Het is zeker de prijs waard van sommige veel duurdere verlengstukken. (Vertaalde review)
Super effectief voor een volledig betaalbare prijs in vergelijking met andere vergelijkbare producten; installatie is eenvoudig en snel. (Vertaalde review)
Ik heb een aanzienlijke hoeveelheid verlengstukken gekocht; dit is de enige die niet duur is en overeenkomt met mijn anatomie. Drie Ironman mee, ik zal het niet veranderen. (Vertaalde review)
Zeer eenvoudig te installeren en af te stellen. Werkt perfect voor sturen met een ronde buis. (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken