- € 10,00 besparing
Het Prologo Dimension NDR T4.0 zadel is voorzien van het PAS-systeem dat de druk op het perineum vermindert en een T4.0 chromo rail voor een laag gewicht en een betaalbare prijs. De keuze van de koerier!
Aurélien L.
Beoefent alle vormen van fietsen
Prologo heeft zijn visie op het fietszadel geheroriënteerd met de Dimension. Door de kleinere lengte en de PAS-technologie kan het bekken gemakkelijker en natuurlijker kantelen, terwijl de druk op het perineum aanzienlijk wordt verminderd. De breedte van 143 mm is geschikt voor de meeste fietsers en de specifieke 3 mm vulling op dit NDR-model betekent dat het op veel verschillende manieren gebruikt kan worden.
Weggebruik zal perfect tot zijn recht komen bij lange afstanden of op ruwe wegen, terwijl MTB-gebruik ook mogelijk is met een zekere mate van comfortcontrole. Om de zijkanten van het zadel te beschermen in geval van uitglijden, is er een beschermd gedeelte op het meest blootgestelde deel.
- Afmetingen van 245x143
- Gewicht van 231 gram geverifieerd Materieel-velo
- Microvezel hoes
- Chromo T4.0 rails
- PAS technologie om de druk op het perineum gebied te verminderen
- Kleur wit of antraciet
- Merk Prologo
231 gram, 245x143, PAS-technologie en T4.0 rails
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Uw mening is belangrijk voor ons
Gebaseerd op 5 beoordelingen
Zeer goed zadel, nog 'in de inloop' maar het voldoet aan mijn verwachtingen. Mooi zadel en goede prijs-kwaliteitverhouding. (Vertaalde review)
Zadel voldoet aan mijn verwachtingen. Mooi, gemakkelijk af te stellen. Nog niet geprobeerd. (Vertaalde review)
Zeer goed zadel. Comfortabel, mooi, eenvoudig verstelbaar. Te zien bij ritten van meer dan 3 uur. (Vertaalde review)
Super comfortabele zadel, een genot zelfs op een zeer lange afstand. Heel gemakkelijk in te stellen. (Vertaalde review)
Ik moet iets kopen zodat de prijs daalt... GGRRRRRR ik ben van de Fizik Aliante zadel naar dit zadel gegaan, de vorm is heel dicht bij, behalve dat de punt korter is, de positionering gebeurt dus rekening houdend met de achterkant, iets harder denk ik omdat het nieuw is... ik zal je na een paar ritten vertellen of alles in orde is. Mooi zadel, goede kwaliteit, niet zwaar, afwachten of het net zo perfect is als de Aliante. (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken