Droog smeermiddel met zeer hoge prestaties
- € 4,00 besparing
Shimano Deore-remklauwen zijn verkrijgbaar in twee kleuren. Door hun aluminium constructie zijn het lichte en krachtige remmen.
- Merk: Shimano
- Groep Shimano: Deore
- Code groep Shimano: T610
- Code model Shimano: BRT610
- Modeljaar: 2013
- Type rem: V-brake
- Avant ou arrière
- Belangrijkste kleur: Argent ou noir
- Type de patin de freins: S70C / M70CT4 / S70T
Ons team stelt u voor
Misschien vindt u dit ook leuk
Vragen en antwoorden
Stel als eerste een vraag aan ons team
Geen vragen op dit moment
Votre avis compte pour nous
Gebaseerd op 10 beoordelingen
Nog niet op mijn fiets gestapt. (Vertaalde review)
effectief, gemakkelijk te monteren en super prijs-kwaliteitverhouding (Vertaalde review)
effectief en gemakkelijk te monteren, super. (Vertaalde review)
Ik heb ze gekocht ter vervanging van Cantilever-remmen. Gemengde mening voor een beginner zoals ik vanwege de weinige informatie die bij de rem werd geleverd: De handleiding te downloaden op de Shimano-website is echt nutteloos. Jammer! Je moet je toevlucht nemen tot online tutorials. Aan de andere kant, perfecte verzending en binnen de aangegeven termijnen. Oef! (Vertaalde review)
Men had me deze remklauwen aangeraden om mijn stadsfiets weer als nieuw te maken en ze doen het werk waarvoor ze bedoeld zijn. Perfect, niets te zeggen. (Vertaalde review)
De beste v-brake rem voor trekking- of stadsfietsen. De verwisselbare remblokken maken het verschil. (Vertaalde review)
Ik heb het product nog niet gebruikt. Snelle levering! (Vertaalde review)
Niets op aan te merken over deze V-brakes. Doet het werk, effectieve remkracht afhankelijk van de kwaliteit van de blokken. (Vertaalde review)
Hallo, een mooi paar Shimano remmen die zeer goed functioneren op mijn cyclocross fiets. (Vertaalde review)
Goede Shimano remklauwen voor effectieve en nauwkeurige remmen (Vertaalde review)
Andere producten
Ontdekken